Питання безпеки споживача

Як вірно сплачувати за газ?

Згідно Договору про надання населенню послуг з газопостачання розрахунковим періодом є календарний місяць. Платежі за надані послуги з газопостачання проводяться за розрахунковими книжками щомісячно, але не пізніше 1 числа місяця, що настає за розрахунковим. У абонентські книжки слід вписувати лише достовірні дані.

Пам’ятайте, що субсидія або пільга надається помісячно. Буде великою помилкою, якщо показники лічильника із обсягом використаного газу за декілька місяців Ви покажете в одній квитанції. Якщо Ви вкажете використання газу за декілька місяців в одній квитанції, то субсидія або пільга будуть призначені не більше, ніж Вам належить за нормою на місяць. В тому місяці, де Вами не будуть показані обсяги використаного газу, нарахування субсидій чи пільг проводиться не буде.

У зв’язку із нестабільною ситуацією на ринку газу, ТОВ “ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ” звертає увагу на своєчасні терміни розрахунків за блакитне паливо.

Якщо споживач не оплатив надані послуги із газопостачання протягом 10 днів після строку, зазначеного в договорі чи платіжному документі, а газопостачальне підприємство протягом наступних п’яти днів не отримало повідомлення про оплату, споживачеві надсилається письмове попередження про припинення газопостачання.

Інформація для побутових споживачів природного газу щодо “рекомендованого платежу”

У зв’язку із численними зверненнями побутових споживачів природного газу щодо зазначення деякими постачальниками природного газу в платіжних документах та в особистих кабінетах в мережі Інтернет інформації про “рекомендований платіж” Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, звертає увагу на наступні аспекти:

  • “рекомендований платіж” не є обов’язковим платежем та не може бути відображений як заборгованість за спожитий природний газ;
  • несплата “рекомендованого платежу” не є підставою для вжиття заходів з припинення газопостачання/розподілу на об’єктах побутових споживачів;
  •  з метою уникнення спірних ситуацій щодо обсягу спожитого природного газу побутовим споживачам необхідно передавати дані про фактичне споживання через особистий кабінет в мережі Інтернет, за телефоном, через мобільні додатки тощо.

Крім того, НКРЕКП звернулась до ліцензіатів з постачання природного газу із зауваженнями щодо “рекомендованого платежу” (лист від 26.12.2017 № 13293/16.3.2/7-17), із змістом якого можна ознайомитись тут.

Чому потрібно повідомляти показники лічильника?

Щомісячне зняття показників лічильника – умова, обов’язкова для правильного нарахування обсягів фактичного використання природного газу, субсидій та пільг.

Показники лічильника приймаються з 01 по 05 число за попередній місяць, за телефоном: 6-25-57 або 050-305-71-83 (абонентський відділ “Лубнигаз”). Також обов’язком абонента забезпечити доступ контролерів до осель для зняття показників лічильника.

У разі зміни ціни за природний газ та відсутності показників лічильника – облік газу та нарахування за спожитий газ буде здійснюватись по новій ціні.

Реквізити для оплати

ТОВ “ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ”
м. Лубни, вул. Л. Толстого, 87

ЄДРПОУ: 43173310

Рахунок: №26002924870736
Банк: АБ “УКРГАЗБАНК”
МФО: 320478

IBAN: UA343204780000026002924870736