Процедура вирішення спорів

Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має право звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями, які надаються Споживачеві у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян».

Відповідно до п. 4.10. Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, у разі виникнення у Споживача заборгованості за послуги з газопостачання за цим Договором Споживач може звернутися до Постачальника із заявою про складення графіка погашення заборгованості на строк, який визначається індивідуально та за вимогою Постачальника подати довідки, що підтверджують неплатоспроможність Споживача. Графік погашення заборгованості оформлюється окремим договором про реструктуризацію заборгованості. Укладення Сторонами та дотримання Споживачем графіка погашення заборгованості не звільняє Споживача від здійснення поточних платежів за цим Договором.

Перелік документів, необхідних для укладення договору реструктуризації:

1. Паспорт споживача;
2. Ідентифікаційний код споживача;
3. Документи на право власності;
4. Документи (квитанція), що підтверджують сплату першочергового мінімального платежу у розмірі 30%.

Звертаємо Вашу увагу, що Договір укладається виключно з особою, з якою укладено договір постачання та на ім’я якої відкрито особовий рахунок.

Для отримання більш детальної інформації, Ви можете звернутися до ТОВ "ТД "Лубнигаз"в один з перелічених способів:

Відповідальні особи за розв'язання спорів:
– за процедуру вирішення спорів у досудовому порядку - Заступник директора по взаємодії із споживачами Тетяна Миколаївна Євгененко
телефон: +38 (0800) 50 24 84
– за процедуру судового вирішення спорів  Начальник юридичного відділу Алексашина Наталія Сергіївна

тел. +38 (0800) 50 24 84

office@td.lubnygaz.com.ua

 

Режим роботи:

Понеділок – П'ятниця — 08.00 – 17.00, обідня перерва з 12:00 до 13:00

 

У Випадку неможливості досягнення згоди, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Врегулювання спору в порядку встановленому НКРЕКП не перешкоджає Сторонам Договору в праві звернення за вирішенням розбіжностей до суду.