Питання щодо розрахунків

Щомісячне зняття показників лічильника – умова, обов’язкова для правильного нарахування обсягів фактичного використання природного газу, субсидій та пільг.

Показники лічильника приймаються з 01 по 05 число за попередній місяць, за телефоном:   6-25-57 або 77–198 та 050-305-71-83  (абонентський відділ  “Лубнигаз”). Також обов’язком абонента забезпечити доступ контролерів до осель для зняття показників лічильника.

У разі зміни ціни за природний газ та відсутності показників лічильника - облік газу та нарахування за спожитий газ буде здійснюватись по новій ціні.



Інформація для побутових споживачів природного газу щодо "рекомендованого платежу"


         У зв’язку із численними зверненнями побутових споживачів природного газу щодо зазначення деякими постачальниками природного газу в платіжних документах та в особистих кабінетах в мережі Інтернет інформації про "рекомендований платіж" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, звертає увагу на наступні аспекти:

  • "рекомендований платіж" не є обов’язковим платежем та не може бути відображений як заборгованість за спожитий природний газ;
  • несплата "рекомендованого платежу" не є підставою для вжиття заходів з припинення газопостачання/розподілу на об’єктах побутових споживачів;
  • з метою уникнення спірних ситуацій щодо обсягу спожитого природного газу побутовим споживачам необхідно передавати дані про фактичне споживання через особистий кабінет в мережі Інтернет, за телефоном, через мобільні додатки тощо.

Крім того, НКРЕКП звернулась до ліцензіатів з постачання природного газу із зауваженнями щодо "рекомендованого платежу" (лист від 26.12.2017 № 13293/16.3.2/7-17), із змістом якого можна ознайомитись тут.

Згідно Договору про надання населенню послуг з газопостачання  розрахунковим періодом є календарний місяць. Платежі за надані послуги з газопостачання проводяться за розрахунковими книжками щомісячно, але не пізніше 1 числа місяця, що настає за розрахунковим. У абонентські книжки слід вписувати лише достовірні дані.

Пам’ятайте, що субсидія або пільга надається помісячно. Буде великою помилкою, якщо показники лічильника із обсягом використаного газу за декілька місяців Ви покажете в одній квитанції. Якщо Ви вкажете використання газу за декілька місяців в одній квитанції, то субсидія або пільга будуть призначені не більше, ніж Вам належить за нормою на місяць. В тому місяці, де Вами не будуть показані обсяги використаного газу, нарахування субсидій чи пільг проводиться не буде.

У зв”язку із нестабільною ситуацією на ринку газу, ТОВ "ТД “Лубнигаз” звертає увагу на своєчасні терміни розрахунків за блакитне паливо.

Якщо споживач не оплатив надані послуги із газопостачання протягом 10 днів після строку, зазначеного в договорі чи платіжному документі, а газопостачальне підприємство протягом наступних п'яти днів не отримало повідомлення про оплату, споживачеві надсилається письмове попередження про припинення газопостачання. 

Реквізити: ТОВ "ТД" Лубнигаз"

р/р 26031111277168 в Полтавській обласній дирекції

АБ "Укргазбанк",відділення № 329/16

МФО 320478, код ЄДРПОУ 39581002

 

Шановні споживачі!

          «Лубнигаз» запровадив для споживачів зручний спосіб передачі показів газового   лічильника.

          Для цього завантажте мобільний додаток  на Ваш смартфон та додайте у контакти номер:

                                      +380 50 488 55 25 або +380 99 309 88 13.

                Передавати покази лічильника стало ще швидше та зручніше.

  1.       Сфотографуйте газовий лічильник 1 числа кожного місяця.На фото має бути:

              чітко видно показ лічильника і його номер  або номер пломби.

  2.       Відправте показ через додаток Viber, на номер   +380 50 488 55 25 або +380 99 309 88 13.

  3.       До фото вкажіть номер абонентського рахунку.

Нагадуємо,передавати покази лічильника необхідно з 01 по 05 число.