Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду

Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду

Якщо між сторонами відповідного договору виникає спірне питання, сторони мають вжити усіх заходів, які застосовуються для врегулювання спірного питання, шляхом ініціювання проведення між сторонами переговорів щодо спірного питання, запропонувати можливі способи його вирішення. Під час проведення переговорів сторони мають спільно визначити найбільш прийнятне рішення для врегулювання спірного питання.

У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди шляхом переговорів, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. Врегулювання спорів Регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку.

 

 

Контактна інформація підрозділів Постачальника відповідальних за розв'язання спорів :

Поштова та юридична адреса: 37503, м.Лубни, вул. Льва Толстого, буд. 87. 

Номер телефону для звернення споживачів: 0536171163
Адреса та телефони центрів обслуговування споживачів: 3
7503, м.Лубни, вул. Льва Толстого, буд. 87

Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів:
energo@td.lubnygaz.com.ua

Посадова особа Постачальника відповідальна за розв'язання спорів –
В.о.директрора
Лохвицька Оксана Григорівна.

Також за вищевказаною контактною інформацією Споживач може надати повідомлення про загрозу електробезпеці.